Belka
Niedziela, 18 Kwietnia 2021   imieniny: Apoloniusz, Bogusława, Bogusław
Rejestracja Witaj: Gościu, Zaloguj się
 
Belka
 

Z Amica każdy zyskuje!

Data publikacji: 2017-10-03, Data modyfikacji: 2017-10-03
A A AWydrukDrukuj  
 
Z Amica każdy zyskuje!

Zwrot pieniędzy dla klientów, którzy kupią sprzęty AGD do zabudowy o łącznej wartości ponad dwóch milionów złotych – Amica wystartowała z nową promocją  sprzedaży, w której wszyscy klienci mogą otrzymać 300, 500, a nawet 700 zł na kartę przedpłaconą. Akcję wspiera intensywna komunikacja w mediach.

W ramach kampanii „Każdy zyskuje 300, 500, 700 zł od Amica” dodatkowe środki finansowe na kartę prepaid może otrzymać każdy – wystarczy, że kupi co najmniej dwa sprzęty Amica do zabudowy. Promocja trwa do 31 stycznia 2018 r. lub do wyczerpania puli nagród, która wynosi aż 2 100 000 zł. Za nabycie piekarnika z linii INTEGRA lub Amica IN. oraz płyty grzejnej otrzymamy zwrot na kartę przedpłaconą w wysokości 300 zł. Jeśli dołożymy do nich również okap, suma ta zwiększy się do 500 zł. 700 zł na dalsze zakupy otrzymają osoby, które zdecydują się na nabycie dodatkowo lodówki lub zmywarki.

 - Nasi konsumenci cenią sobie jakość i użyteczne rozwiązania, a podejmując decyzję o zakupie sprzętu AGD chcą mieć poczucie dobrze wydanych pieniędzy. Ideą przyświecającą Amice jest ułatwianie życia i odpowiadanie na realne potrzeby klientów. Rozumiemy to zarówno jeżeli chodzi o funkcjonalność naszych urządzeń, jak i przygotowanie najkorzystniejszej oferty zakupowej - mówi Wioleta Wróbel, Dyrektor ds. Marketingu Globalnego w Amica.

Wraz z początkiem października rozpoczęła się intensywna kampania telewizyjna. Do 25 listopada we wszystkich głównych stacjach (TVN, Polsat, TVP 1, TVP 2) oraz w stacjach tematycznych ukazywać się będą 15 sekundowe spoty reklamowe. O akcji dowiedzą się też wszyscy ci, którzy 5 i 8 października usiądą przed telewizorami, by obejrzeć mecze Reprezentacji Polski w piłce nożnej z Armenią i Czarnogórą podczas Eliminacji Mistrzostw Świata (Rosja 2018). Przy każdym z nich ukaże się 5 sekundowy spot.

28 października rozpocznie się również kampania radiowa w dwóch największych stacjach ogólnopolskich; RMF FM oraz Radio Zet, a także w 82 stacjach regionalnych i lokalnych.

Kampanii będą towarzyszyć działania wizerunkowe i prosprzedażowe w Internecie na głównych portalach informacyjnych oraz w portalach wnętrzarskich, rozrywkowych i lokalnych. Kampania otrzyma także wsparcie PR w postaci współpracy z popularnymi blogerami. Sprzęty objęte promocją będą dostępne w wybranych dużych sieciach handlowych.

Amica Wronki S.A., Źródło artykułu: infowire.pl, Autor zdjęć: Amica Wronki S.A.
 
Komentarze
Brak komentarzy, Twój może być pierwszy!
Autor:
Kod z obrazka:
Puste pole z komentarzem
Puste pole z podpisem
Wyszukaj
 
Kreska
Kreska
Dodaj artykuł
 
Polecane

DOSTAWCY-INTERNETU-W-POLSCE-NAJLEPSZY-INTERNET

 




Brak sond
 
Newsletter
Bądź na bieżąco z nadchodzącymi imprezami. Zapisz się na bezpłatny newsletter.
 
 
mysłowice

Mysłowice – miasto na prawach powiatu znajduje się w województwie śląskim. Położone jest nad rzeką Przemszą, na Wyżynie Śląskiej. Liczba ludności to około 75 tyś. mieszkańców (stan na 2013). Miasto, w którego skład wchodzi 18 dzielnic leży w centrum Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego.

Autostrada A4 i droga ekspresowa S1 przechodząca przez miejscowość znacznie skracają czas potrzebny, aby dostać się m.in. do Warszawy, Wrocławia, Krakowa, Bielska-Białej i Cieszyna.

Miasto pochodzi z czasów średniowiecza. Świadczy o tym m.in. jego zabudowa. Kościół p.w. Narodzenia Najświętszej Marii Panny pochodzi z XIV w. Warto również odwiedzić miejsca pamięci: Pomnik Powstańców Śląskich, Pomnik Tadeusza Kościuszki, Pomnik Żołnierzy 23 Batalionu Saperów Śląskich oraz Pomnik Kard. Augusta Hlonda; muzea: Centralne Muzeum Pożarnictwa i Muzeum Miasta Mysłowice. Czas wolny można spędzić podziwiając pomniki przyrody. Wystarczy wyruszyć na czerwony lub zielony szlak rowerowy.

 

 

Zgłoś uwagi - uzupełnij wszystkie pola